Lugg.

Idag är det strålande sol ute. Och självklart när det äntligen är fint väder, jobbar jag...
 
V
ar med Andrea i söndags, vilket var jävligt längesen. Vi tog igen lite tid och lagade mat. Jag fick för mig att jag ville ha lugg och självklart var hon beredd med saxen. Blev lite sne dock, så Malin får klippa till den.



                                                         
Har på mig min älskade oasis-tröja som jag hade på deras spelning i stockholm. Fan vilken kväll det var. Fan vad stilig jag var med min sjuktsnygga tröja...


Har också kommit på att jag vart jävligt sent ute med att beställa biljett till way out west. Och nu finns det inga biljetter kvaaar! Fookin hell.. Måste hitta nån snubbe på blocket eller nått som säljer. Vill verkligen se Primal Scream.


Nu är det dags för kissepaus i amningrummet. Är så jävla hungrig att jag dör. Känner mig inte närvarande, som om jag drömmer pga av brist på energi. Vill ha mat mat maat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0