Hej.


Kan börja med att meddela att jag för tillfället inte har mitt vanliga mobilnummer eftersom mitt nya abonemang börjar idag och nissarna på 3 har inte ändrat till mitt gamla nummer. Så om ni nu vill ha tag på mig, så får ni slå upp det på eniro eller något eftersom jag ytterst sällan svarar i hemtelefonen..


Jag har stött på en del skumma människor här på jobbet. Pundare, alcoholister, gnälliga tanter osv. Men igår har jag nog aldrig blivit så förbannad som jag blev när jag suttit här.

En riktig jävla surkärring skällde ut mig på telefon igår då hennes dotter inte fick handla på pondus för att hon inte hade legitimation. Hon skällde också ut mig för att jag inte hade några kontanter här så hennes dotter kunde växla tillbaka presentkorten till kontanter, och när jag sa att jag inte kunde garantera att det skulle finnas 2000 kr här på onsdag igen blev hon ännu mera förbannad, "MEN ASSÅ, HALLÅ DU FÅR JU FÖR FAN SAMMARBETA LITE!" och massa annat skit. Hon sa också det var mitt fel att jag inte talat om för henne att det krävdes legitimation, och hon blev även skitförbannad för att inte centrumledningen skulle vara här förräns på onsdag. Efter att jag förklarat ett antal gånger att jag inte har något med presentkorten att göra, att jag endast säljer dom, att man inte ska behöva visa leg, och att om hon är missnöjd med presentkorten får hon ta det med centrumledningen, slutade det med att hon la på luren.

Egentligen tycker jag sånt här är rätt kul, är inte den som bangar diskussioner osv. Men den här gången blev jag riktigt jävla arg. Hur i helvete kan hon sitta och gapa på mig i telefonen när jag inte har ett skit med dom jävla presentkorten att göra? Det är la fan inte mitt fel att pondus har missuppfattat det där med legitimation och att man inte alls ska behöva visa upp det? Jag hoppas innerligt att hon kommer hit på onsdag då jag jobbar, hälst när jag och Ullis byter av så vi båda är här. KÄRRINGJÄVEL!

Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0