Boris the spider.

Jobbar, as usual..
Blir så jävla arg. Jag har egentligen slutat. Men i och med att vi har sån brist på personal förtillfället pga semestrar och Partille Cup, så är jag den ända som kan jobba. Min chef vill alltså att jag ska sitta här till klockan 8 ikväll. 09.30-20.15. Alltså 11 h då jag egentligen bara ska jobba 5,5 h. Varför ska jag behöva få lida för att hon inte planerat? Jag kommer kräva 100% ob om jag ska stanna till 8, annars skiter jag idet. Apnylle!

Den här veckan har nog varit den sämsta på länge. När skiten kommer, kommer den fan inte ensam. Inte nog med denna dagen, då det nu är bestämt att jag ska jobba fram till 8(min chef borde kyssa mina fötter). I tisdags fick jag reda på att min farbror har lungcancer, i onsdags åkte min hund in till blå stjärnan och det visar sig att hon har diskbråck. Och Igår åkte lillasyrran till östra efter att hon tuppat av. Det visar sig att hon har nån form av hjärtfel. Fookin' hell.. Men nu är både Linnea och Tilda hemma iallfall, och min farbror mår också bra, hoppas jag. Blir så jävla trött på den där sjukdomen. Inte ens ett år har gått sen sist och nu är det dags för nästa. Kan någon bota den där jävla sjukdomen snart?

Jaja nu ska jag inte sitta och deppa ner mig, måste trotsallt se glad ut åt alla som kommer förbi..

Hittade förövrigt en senapsgul sjal igår. 100 kr, YES! Och långt behövde jag inte heller gå. Fanns på HM precis bakom mig. Ibland tycker jag faktiskt om Allum. Ibland...

16.30
Nu har min vän Sara hittat hit. Gör mig sällskap ett tag. Visade sig att hon också hade hittat en likadan sjal, som hon också köpte igår. Hoho. Inte första gången sånt händer.

17.20.
Nu har hon precis gått. Thank god för hennes sällskap. Fördrev tiden lite iallafall.

The Who spelar ikväll i Sthlm. Och JAG är inte där. Vill så gärna se dom! Men försent ute + att ingen kunde åka med. Sam's föräldrar och Alex är där. Hoppas dom får det skitkul. Riktigt jävla avundsjuk är jag.


image4

Kommentarer
Postat av: Anonym

fockin love ya

2007-07-07 @ 01:58:08
Postat av: saris underbaris

fockin love ya

2007-07-07 @ 01:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0