Myggjävlar.

Var i fredags i slottskogen med ett antal klasskamrater + vänner till många av dem. Det är fyra som fyllt år i klassen och då valde dom att ha ett firande tillsammans. Var en helt okej kväll med öl och tjöt. Senare drog jag, Sara och Marion vidare till donken och käkade i massor. Sjukt gott!

Vill med fylla 18. Det känns tråkigt att missa utgångar med kompisar bara för att man inte fyllt år än. Men hittils har jag faktiskt inte missat något speciellt,  vilket känns bra. Det där med falskleg känns jävligt fjantigt. Jag fattar fan inte hysterin med att komma ut innan man har åldern inne. Vad är det som är så jävla kul som man inte kan vänta på? Klart att det kan va surt att fylla år sent på året om alla kompisar redan fyllt. Då är det en sak. Men ungdommar där alla är 16-17.. varför? Skulle aldrig få för mig att skaffa falskleg. Möjligtvis låna ett till nått speciellt tillfälle. Men varför inte gå till sånna ställen man kommer in på utan istället? Well, jag får nöja mig med Paddingtons och några andra ställen tills vidare. Trottsallt bara lite mer än en månad kvar. YES!



Slutar om en stund. Är sjukt trött då jag bara sovit 5 timmar i natt, och lika lite natten innan. Såg förövrigt en jättebra film med Sam i natt. "I faderns namn" hette den. Sevärd! Upptäckte också igår att jag fått tre myggbett på mitt högra ben. Har kliat sönder mig på dom inatt. Hoppades på att få ett myggfritt år i år. Men självklart när jag skrytit om att jag inte fått ett enda i år, så får jag tre satans myggbett kvällen efter.

Skall in till stan om en timma och eventuellt köpa en blus på topshop om den nu finns kvar. Skulle även lämnat tillbaka en klänning på HM som när jag kom hem upptäckte var lika ful som det mesta från därifrån, men självklart glömde jag den hemma..


So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0