Time keeps rolling by..

Har märkt att jag bara använder den här bloggen då jag jobbar, i och med att jag hittils bara skrivit då jag har suttit här. Vilket är ganska ofta iofs. Men jag har inte tid/lust/ork att ägna mig åt den hemma så varför inte använda den som ett tidsfördriv? Jag har ändå inget att göra här. Kan lika gärna ägna lite tid åt att skriva om mitt jätte intressanta liv, ha!


Var och hemtade en hundvalp nu i förmiddags. Japp, en utökning till i familjen. Agnes blev hennes namn då pappa fick bestämma denna gången. Söt liten sak, och hade världens gulligaste tuppkam. Men givetvis skulle den bort eftersom mamma vill kunna ställa ut henne. Tyvärr har hon inte samma ansiktsform som Tilda. Inte alls lika "ihoptryckt" som den rasen skall ha. Men what a hell, söt ändå!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Sööt!

2007-07-12 @ 14:34:56
Postat av: Anonym

Gullig

2007-07-12 @ 17:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0