Fredagskvällen.

Nu sitter jag på mitt jobb och har sjukt tråkigt. Mina axlar värker för att jag tvingas spänna dom pga kylan här inne. Idioterna som byggt informationen har ju inte glasat in den trotts att den är i mitten av två utgångar...

Igår var jag på en förfest-aktig grej hos Zazas vän. Det var mysigt och jag åt mig fet som vanligt på godis och chips. Jag tror hon blev rätt glad för presenterna jag gav henne, och som tur var tog hon inte mormorstrosan i storlek 50 som en pik. Dom var iallfall grymt snygga på henne.

När alla andra drog vidare till blvd eller hur man nu förkortar det, drog jag till henriksberg för att se oholics. Nu har jag sett dom! För första gången dessutom, eftersom tidigare gånger har jag varit för ung eller inte kunnat av andra orsaker. Men dom var jätte duktiga, trotts den torra publiken och den fjantiga lilla scenen. Jag ska väll inte klaga på torr publik då jag själv inte rörde mig speciellt mycket. Men eftersom jag var så gott som nykter och hade kramp i vaderna gick det inte så bra.

Nån snubbe började ragga på mig, och blåögd som jag är märkte jag inte det. "Självklart kan man komma fram och ge en singel till någon utan att behöva ragga" slänger jag ur mig till Sam innan han säger till mig att han stod och glodde på mig under hela spelningen, flyttade sig dit jag gick osv... Vad är det med vissa killar? Jag står och kysser min pojkvän mitt framför ögonen på nissen, men ändå så fattar han inte vinken!

En helt okej kväll förövrigt.

Ikväll blir det nog mys. Somliga jobbar ju 9.30 imån bitti.

Dagens:
Kasabian - lsf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0