Byta jobb?

Ja, jag funderar på att byta jobb. Jag har jobbat i informationen sen allum öppnade. Det händer i princip ingenting här. Får helt enkelt inte ut nått av det. Och man jobbar alltid ensam så man har ju inte världens kontakt med arbetskamraterna heller. Klart, det är ju skönt att jobba där eftersom det är slappt, och jag bara sitter vid datan i princip. Då kan jag också plugga vilket är en stor fördel. Men samtidigt är det så sjukt tröttsamt.

Tänkte söka nått nytt på allum. Nära och bra. Cervera? Dimoda? bokia? Nått lungt ställe iallfall. Dimoda hade passat mig perfekt. Porslin, ljus, småsaker och sånt.

Jag kan inte förstå hur ungdomar i min ålder klarar sig utan jobb? Visst, pappa betalar säkert för en del. Men för resten... Jag tycker det är knapert på min ynka lilla lön.

Ne, ska nog börja på ett cv nu.


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0