Överskattat att vara full.

Jag har insett på senare tid att jag mer och mer har emot alcohol. Eller snarare emot folk som dricker för mycket av det.

Öl, cider osv är gott, det är det. Och det är jätte trevligt att gå ut, festa och så. Men är folk så jävla dumma att dom inte kan känna av när det är dags att sluta?

Att vara lite salongsberusad är helt okej, det är trevligt. Men vad är det för mening med att dricka sig redlöst? Inte bara det att man får en jävla baksmälla, blir otrevlig och jobbig, det är även jobbigt för alla andra som måste stå ut med skiten!

Jag klarar inte av folk som berättar om sina helger och att dom var så "jääääävla fuuulla" och bla bla bla. "okej och med denna inforamtion ska jag...?"

Kanske har jag redan fått för mycket av det goda under mina tidigare dar som festprisse, vad vet jag. Kan bara konstatera att jag är riktigt  trött på folk som dricker för mycket.




Okej, nu höll jag på att skita ner mig. Nån jävel sprängde en ballong precis bredvid mig på jobbet.. Satans unge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0