Rotation.

I fredags var jag och några vänner ute. Försökte komma in på sticky då oholics spelade där, men nekades pga. 20årsgränsen. Fook.. Rätt sjukt att jag inte har sett dom ännu, men så är det när man skippat det där med falskleg och den gången jag skulle se dom fick jag en sån jävla huvudverk men även spelningen blev inställd pga. fylla och slagsmål.

Vi landade iallfall på pc senare. Där satt vi några timmar och myste med öl och drinkar och självklart chilinötterna. Fick även sällskap av 3 nissar från torslanda eller något. "Rrrriktigt gooa gööteborrrrgarrä", var dom iallfall... Dessa fattade inte riktigt vinken när vi bad dom sätta sig någon annanstans pga brist på platser när vi fick yttligare sällskap. Mina fördomar är inte längre fördomar... Men treviligt hade vi! 


             


Igår passade även jag och Sam min syster i ca 8 timmar då mor och far var på 40årskalas. Dom verkade haft det trevligt iallfall när dom kom inbulltades klockan 3 på natten, fulla och goa. Tyvärr har jag ingen bild på det.


                                                                     Morgonsmek / S.D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0