*stiiiiicky*

Har gjort ett tappert försök till piffa till bloggen lite, går dock inte alltför bra. Så nu har jag tröttnat och lämnar den fronten..

Var som sagt i danmark med klassen i onsdags. Vi hade det faktiskt skittrevligt. Här kommer lite pics från den visstelsen.

                                       

1. Andrea och Malin 2. HAHA, sån otroligt skön bild, Maria (näst längst t.v.) slår allt!! 3. Jag kunde inte motstå frestelsen.


Var på sticky i torsdags. Fy fan vilket överskattat ställe! Jag kan inte på något sätt förstå hysterin om det stället. En sån jävla köttmarknad, skitmusik och det är trångt, för mycket folk och det luktar apnisse! Det som är posetivt med stället är väll att det är billigt innan kl. 22. Tror ni inte jag kommer till baren 22.01?? Jag hade enormt höga förväntningar på det stället så som alla pratat om det, men så jävla bra var det verkligen inte. Jag kan heller inte förstå vad äldre folk, dom som är 20 och uppåt, gör där på en torsdag..?


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Om du kopierar din KODMALL och mailar mig den och URL-adressen till bilden du ill ha så ska jag göra den större.

2007-09-30 @ 13:18:33
URL: http://cillenl.webblogg.se
Postat av: Cecilia

Jaha men kan du maila mig på mailen istället?

2007-09-30 @ 18:59:27
URL: http://cillenl.webblogg.se
Postat av: malin

Hej jag håller verkligen med dig om sticky, var precis samma situation för mig och jag blev bara besviken.

2007-09-30 @ 19:13:56
Postat av: Cecilia

Ok, syns hela bilden eller är den halv? Om hela bilden syns men ändå är för liten har du gjort den för litet format på datan. Då får du helt enkelt göra den större på datan och ladda upp den i 1000px eller vad som nu passar. Om bara halva bilden syns så får du justera det i din stilmall under header. Det står höjd och bredd. Men som sagt det är bara tt maila mig stilmallen om du inte får till det så fixar jag det och mailar tillbaka. Profilbilden kommer snart...

2007-09-30 @ 22:40:13
URL: http://cillenl.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0