Inte helt feeeel.

Teatern går framåt. Nu ser det ut att kunna bli en helt okej slutproduktion. Stämningen idag var iallfall på topp. Hur det kommer sig kan man ju undra...

Balklänningen snart klar. Lite småjusteringar kvar. Upptill ser den dock fortfarande förjävlig ut. Men annars känns det bra.

Min studentmössa kommer vara för liten (skulle haft en 56:a istället för 55:a), känns mindre bra.

Att få tillbaka 8500 kr för för mycket betald skatt känns helt GALET BRA! Och det får göra min dag i denna ångest inför pluggandet senare.


Oasis - Whatever

Kommentarer
Postat av: therése

ja, det skulle jag allt kunna ställa upp på, dock är jag inte fruktansvärt bra på att vara allvarlig, haha. men, ja ! :) jo, det får du gärna, eller om jag får det av sara eller sådär, angående klädsel osv. men, då ses vi på söndag ! :)

2008-04-08 @ 21:30:46
URL: http://terrores.blogg.se
Postat av: therése

läste manuset nu, like the idea ! :)
är tanken att det skall se ut som om vi möts under olika dagar, eller händer alla möten under samma dag? tänkte klädmässigt, samma kläder under hela filmningen?
hade varit snyggt om filmen var i svartvitt, men "kinderna" i rött. hoppas det går att fixa! :)

2008-04-09 @ 18:40:16
URL: http://terrores.blogg.se
Postat av: therése

haha, jag läste verkligen dåligt, du hade ju redan skrivit det jag frågade om. får skylla på att jag är trött! men okej, jag packar ner lite och väljer i samråd med sara ! :)

2008-04-09 @ 22:17:41
URL: http://terrores.blogg.se
Postat av: saris

Ja, det gick bra. mycket att göra bara och komma ihåg, men skall jobba idag igen. jobbar till 22.30, fii fan.
men på söndag är jag på gurl, och simning på lördag som vanligt?

btw, vi skall fira min födelsedag nästa fredag, du måste slopa alla andra planer och honka :D

2008-04-10 @ 08:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0