The seeker.

Började redigera filmen idag. Ser lovande ut just nu. Hur resultatet blir får jag se på måndag eftersom den måste vara klar då. Hur jag ska lyckas med det vet jag inte. Har inte bestämt mig för om jag ska Champagne supernova som låt eller om jag skall ta någon annan. Men min vision av filmen förstörs ju om jag tar en annan låt eftersom jag haft idén till filmen med den låten i mer än två år.

Lönen denna månaden ser mycket lovande ut. Passar sig bra eftersom det blir en del utgifter. Prag, skor till balen, sminkning, räkningar osv.

Har suttit inne på asos, topshop och andra hemsidor varje dag nu det senaste för att hitta skor och studentfestklänning. Hittar ingenting. Finns en del söta klänningar men ingen som jag känner mig sugen på. Skor är det värre om. Är helt insnöad på att ha blommiga skor. Dom från cc-skor. Dock känner jag inte för att punga ut 1200 kr för ett par skor som jag knappt kommer att använda. Men skulle jag hitta dom här i göteborg någonstans så hade jag förmodligen köpt dom.


Har bestämt mig för att åka till London några dagar efter studenten. Ser fram emot parkhäng i hyde park. Om du har lust att hänga med så säg till!


So long

Kommentarer
Postat av: saris

jag hänger gärna på till London, you know it.
sjuuuukt sugen

2008-04-24 @ 18:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0