Angående den 4 sep.

Jag har märkt att mitt lilla "mass-sms" inte riktigt nått ut till alla.

Jag fyller alltså år då, och jag vet att några gamla klasskamrater läser bloggen. Skulle bara säga att ni är varmt välkomna till Kings Head på torsdag kl.19. Vi blir ett gäng som ska fira min födelsedag.

Det är bara att säga till om ni vill titta förbi! Jag ska beställa lite käk, så det är bra om jag vet så snart som möjligt :)

Och det är absolut inget illa ment om ni inte fått reda på det ännu.

Ses vi? (ja, det gör vi)
 


Kommentarer
Postat av: therése

hej sandra ! jag upptäckte att jag visst jobbar på torsdag, men slutar halv nio, så kommer så fort jag kan efter det. börjar inte förrens fem dagen efter så kan vara ute hela natten istället ! :) jag ser fram emot det ! big hug.

2008-09-01 @ 18:23:30
URL: http://terrores.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0