Autobahn 66.

Lite dålig uppdatering. Sorry.

De senaste dagarna har jag och Sam shoppat ett och annat. Dörrmatta, stort fickur att hänga på väggen, taklampa, plåtburkar till diverse saker, etc. Det är så sjukt kul. Förberedelserna är nästan det roligaste. Nu är hela min brors gamla rum fyllt med mina saker, nyinköpta och gamla. Borde egentligen ta en bild. Ser förjävligt ut.

Köpte mig en kofta härom dagen också. Mjuk och luddig. Vill lite smått bo i den. Känns dock mycket bättre på, än vad det gör i plånboken. Men det är det värt.

Jag har märkt att jag blir ganska så generös med att lägga pengar på saker när jag fått lön. Det är ju lite farligt. Faktiskt. Men ett och annat kan man ju unna sig då och då. Ju billigare ju bättre, men hellre dyrare om det är något jag verkligen vill ha, som jag brukar tänka.


Har kommit fram till en del saker det senaste:
-  Jag ska färga mitt hår chockladbrunt. 
-  Jag ska inte klippa mitt hår kort. Alltså väldigt kort som jag funderat på ett tag.  (Hade dock varit skönt med en förändring. Avskyr mitt hår.)
-  Jag är en riktig fjant när det gäller att lämna in cvn.
-  Hösten är på ingång, och jag fullkomligt ÄLSKAR DET.


Visste ni förresten att Primal Scream ska spela i stockholm i oktober? Självklart är det 20-årsgräns. FAN I HELVETE. Blir så sjukt irriterad på sånt..
 


Kommentarer
Postat av: Therese

Hade varit sjukt kul att gå, men ja.. som sagt, förstår mig inte på dessa åldersgränser, sjukt!

2008-08-26 @ 19:52:35
URL: http://channels.blogg.se/
Postat av: Karin

Hahaha jag vet hur det är Sandra, det är förjävligt. Har missat hur många konserter som helst pga åldergräns:(



Du får helt enkelt klä ut dig till sjukvårdspersonal och komma springades och säga att det är någon som håller på att bli ihjälklämd och att du måste in:D

2008-08-27 @ 01:51:57
Postat av: Sandra

Svar Therese: Ja! Det är så jävla irriterande. Funderar på att försöka ändå. Hade varit så jävla kul att se dom!



Svar Karin: Ja, det suger verkligen! Haha ja faktiskt, låter smart ;)



Therese och Karin: Ni är förresten välkomna till kings head den 4 sep. Fyller år då så vi blir några stycken som ska äta, dricka osv där. Kl. 19. Det är bara att titta förbi! Vore trevligt om ni kom :D

2008-08-27 @ 13:38:03
URL: http://unoconcet.blogg.se/
Postat av: Karin

Hahaha ja visst är det smart;) Det var några kompisar till min kompis som gjorde så när de skulle på Sisters of mercy på trädgårn för några årsen:P



Jag kommer jätte gärna=) Tycker om kings head och jobbar inte natt förrän på fredagen så det funkar fint!:) Tack för inbjudan:)

2008-08-28 @ 19:07:26
Postat av: Sandra

Svar Karin: Haha, klockrent! Ja, vad trevligt! Du får gärna ta med dig Robin om du vill ;) Då ses vi nästa torsdag då!

2008-08-29 @ 10:26:18
URL: http://unoconcet.blogg.se/
Postat av: Karin

Hahaha joo jag vet:P Tack han kommer gärna:) Japp det gör vi! Ska bli kul att träffa alla igen.

2008-08-31 @ 13:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0