Halvdag på Ikea.

Idag gick jag och Sam upp tidigt (ganska så motvilligt från min sida eftersom jag legat vaken ett antal timmar pga en skällande hund utanför fönstret) för att åka till Ikea! Sist vi var där kollade vi bara runt, men idag köpte vi saker. Massvis. Lakan, köksartiklar, handdukar etc. Sånt som det helt enkelt inte gör speciellt mycket om det är från Ikea eller från någon annanstans (är för er som inte vet sjukt kräsen när det gäller prylar till hemmet). Märkte dock att jag ändå inte kunde ta vad som helst, t.ex. fula tillbringare. Även sådana saker ska vara speciella. Kändes lite sjukt att ha handlat saker för över 2000 kr, och knappt ha köpt något som verkligen behövs? Vi kommer vara ruinerade efter flytten, en sak som är säker.

Snart ska vi inhandla barstolarna också! Från Chilli.


3  veckor kvar nu. Ungefär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0