Så jävla typiskt.

Jag tappade min mascara i TOALETTEN i morse. Näst intill ny. Fy fan. Ska aldrig mer sminka mig i badrummet. Åtminstonde inte med toalettlocket öppet. Nu måste jag köpa mig en ny. Igen..

När jag var yngre kunde jag ha en och samma mascara i mer än ett halvår. Hur jag lyckades med det vet jag inte. Beror antagligen på all svart kajal jag hade i stället för mascara. Såg lite ut som en gothare, med svart hår osv. Borde egentligen visa en bild, men sitter på jobbet. Nu räcker dom inte i mer än 3 månader. Smink är skit helt enkelt, och tyvärr är jag fast. Åtminstonde i mascara. 

Såg en jätte mysig film igår kväll. "Tiden som finns kvar". Fransk. För er som inte såg den handlade den om en cancersjuk kille och hans sista månader i livet. Precis en sån film jag tycker om. Inte mycket repliker, bilderna får tala för sig själva, bakgrundsmusik ett fåtal gånger, inte förutsigbar osv.. Vet nästan ingen som gillar den typen av film. Det är synd.


Igår fick vi köpt vår tvättkorg! Vit i halm, från åhlens. Kommer passa bra till vårt badrumsgolv.  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0