Vill klippa mig, men vågar inte.

Igår såg jag en tjej med precis den frisyren jag vill ha! Kort, jävligt kort alltså. Riktig mormor frisyr skulle man väll kunna kalla det. Kortklippt där bak, längre lugg osv. Svårt att förklara. Hade lust att gå fram till henne och fråga om jag kunde få ta kort på hennes hår, ifall jag eventuellt skulle klippa mig så. Men det gjorde jag ju inte... Men jag hittade en liknande frisyr på en tjej för ett tagsedan, på en av Therese länkar. Den tjejens blogg hittar du här.

Sjukt fin frisyr, men inte riktigt så jag vill ha det. Mer snedlugg hade jag velat ha. Men jag hade nog inte passat i att ha det kort. Har för tydliga käkben för det. Och tänk om jag skulle ångra mig? Och behöva gå så ett jävla bra tag innan håret vuxit ut. Men jag är sjukt sugen alltså.. Något måste jag iallfall göra. Är så jävla trött på mitt hår att jag får lust att dra fram rakapparaten. Det ska ju också ske någon gång, givetvis. Men inte just nu. När jag är 25 kanske..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0