USCH.

Jag har varit sjuk i flera dagar. Glömde skriva det när jag var hos mina föräldrar sist (ja, jag har nu åter intagit platsen vid deras datastol). I tisdags mådde jag så inihelvete dåligt. Ont i hela kroppen, mådde illa osv. Blödde även näsblod vilket jag inte gjort på en jävla massa år. Var tvungen att sjukskriva mig på jobbet. Men i onsdags mådde jag bra. Lite hängig givetvis, men bra. Sen i torsdags, efter att ha varit redig och klivit upp till arbetsdagen som började 07.15 och jobbat flitigt i fem timmar, så kände jag hur jag började må dåligt igen. Var alltså tvungen att gå hem från jobbet. Pinsamt. Men tur var väll det, eftersom lunchen kom upp precis när jag kom hem.. Och så fortsatte det i stort sätt så hela den dagen. Väldigt trevligt. Tyckte därför att det var bäst att sjukskriva mig igår också, för att vara på den säkra sidan..

Och idag är jag ledig. Och frisk. Ska jobba i mån vilket känns på tiden. Har inte jobbat så här lite som jag gjort den här veckan, på flera månader. Ganska så rastlös med andra ord. 

Hatar att vara sjuk. HATAR. Och näsblodet? Vad fan var det för något? 

Nåväl. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0