Tredje advent.

Träningen gjorde sitt kan jag säga. Har ont överallt..

Idag åkte min familj till sälen. Eller 60 % av den rättare sagt. Både min bror och jag jobbar på julafton så det blir inget sälen för han heller. Hade verkligen velat åka upp dit i år. Det hade varit skittrevligt. Även om skidor är något jag gärna hoppar över så är det väldigt mysigt där uppe. Snön, maten, folket, stämningen. Och jag har inte druckit min favoritdrink sen förra julafton, "nox" eller vad fan den hette, eftersom ingen tycks veta vad det är för någon...

Jag vet inte ens vart jag ska fira min julafton i år. Fook.

Jag sitter på Allum nu. Småsegt. Men det finns pepparkakor iallafall. Och nu har tomten precis varit här och lämnat in det överblivna godiset som inte gick åt idag. Dvs, lådan kommer halveras efter att jag har suttit här.

Jag kom på en ännu smidigare idé angående mitt nyårslöfte. Jag kommer att välja en ny organisation varje månad istället, och skänka 500 kr till den organisationen. Till tolv olika alltså. Den första blir Röda Korset. 

Nu ska sätta igång snömaskinen. Hur man nu gör det..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0