En tur i stan.

Som sagt så var jag i stan idag. Efter att ha skippat skolan och tagit mig en liten sovmorgon... Och visst köpte jag den blåa bikinin från H&M. Men guldpärlorna ryker någon dag, avskyr sådant. Köpte också den blåa klänningen, men givetvis har beslutsångesten förföljt mig. Som tur är är det öppet köp i 10 dagar. Ska nog använda den lite först (som jag brukar göra) och se om jag trivs, och gör jag inte det åker den tillbaks till Åhlens. Köpte även Oholics-singeln på cd-centralen, vilket fler borde göra! Turen i stan avslutades med lite efterlängtad thaimat från 14 kvadratmat. Det var allt för längesen.

Kul att man fick ett jävla inkassobrev idag på 400 kr. För en jävla historiabok som bara är några månader försenad. Okej, nästan ett år försenad men det jävliga är att den dök upp i förrgår! Så nu kan dom ta sina jävla 400 kr och jag kan läsa historia för glatta livet framöver.


Börjar 8 imån. Känns inte speciellt tilltalande och jag kommer inte komma hem förrän vid 21.30 eftersom jag har sykurs på kvällen. Fook, glömde av att jag måste köpa tyg. Får bli imån.

Nattnatti folks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0