Godmorgon.

Igår stod vi på kvibergsmarknad och sålde massa saker för att samla in pengar till Pragresan i april. Några i klassen ska även stå där idag. Igår fick vi in mer än 2000 kr, på bara massa bröte! Helt sjukt, men oj så bra. Min röda väska gick åt, en gammal tröja också. Det roligaste av allt var att en tjej köpte mina gamla egensydda byxor i pyjamaslikande tyg med "made by pjamas" på ena skinkfickan, som jag gjorde i 9an. HAHA! Det konstiga var att hon faktiskt såg ut som en tjej med skön stil osv. Vänta bara tills hon får se insidan, inte lagt ner allt för mycket tid på den om man säger så.

Appropå det där med pjamas. Har av någon konstig anledning blivit kallad "pjamas" sen jag gick i 8:an. Det började med jag gjorde mig en ny hotmail.  Sen när några gamla vänner, som då var nya, skulle veta vem Sandra det var, så kallade dom mig pjamas. Och nu har det helt enkelt hängt med några år. Nu har det som tur är trappats ner, men hör det då och då nu också.

Idag blir det en slapp dag tror jag. Ska nog hem och städa mitt rum, sy in mina jeans, fixa en knapp på min jacka och rensa min garderob. Garderoben behövs verkligen. Men är jävligt sugen på en chailatte på vanilj. Kanske får med mig någon in på en fika..

GARDEROB?? Vad är det för jävla ord?!

JET - Shine on
-
go så här på morgonqvisten.

Kommentarer
Postat av: emelie

Personerna är dem de är och för att underlätta-de är inte du, soroor eller någon annan i det "gänget".....Så ER har jag inte haft något ont om sedan detta började...ska vi också tjabbla? Eller....Personerna kommer jag inte nämna, för jag får inte ge ut namnen-varken på bloggen så som muntligt. Ledsen, no hard feelings?

2008-02-05 @ 21:18:52
Postat av: Ida

Sandra, den röda väskan hänger här så fint på en krok på väggen! Tack för den!;)

2008-02-20 @ 18:10:02
Postat av: Sandra

Svar till Ida: Nämen så trevligt! Använd den väl ;)

2008-02-20 @ 19:04:01
URL: http://unoconcet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0