Heelo.

Igår innan sykursen köpte jag mitt balklänningstyg. Det blev inte "taft" som jag egentligen skulle ha. Jag tänker då fan inte lägga 350 kr metern på en klänning som jag kommer använda en gång. Och som dessutom kanske kommer att se förjävlig ut. Så det blev en billigare varriant och färgen blev svart. Glömde t.o.m. av att titta på någon annan färg eftersom jag varit så inställd på svart. Kollade även runt lite i stan efter möjliga presenter till Sam och mormor. Till mormor blir det nog blommiga trädgårdsredskap. Till Sam kan jag dock inte tala om eftersom han läser bloggen då och då. Gick in en sväng på Ragtime också och hittade ett par sjukt snygga skor. Svarta skinnskor, med lite mocka vid snörningen. En lite gubbaktig modell. Hade dom varit billigare (om jag nu såg rätt på prislappen) hade jag definitift köpt dom. Funderar på att lämna in min skinnjacka och den bruna skinnväskan där. Hellre det än att dom ligger och tar plats i garderoben. Var också inne på Myrornas, men där fanns det mest skit. Jag vet inte, men jag föredrar nog dom mindre second hand affärerna. Känns som om det finns mer schyssta saker på dom ställerna.

Hoppade över skolan idag. Mitt mål med att inte ha någon frånvaro alls har inte gått speciellt bra. Men ibland får man helt enkelt unna sig lite sovmorgon osv, och vi hade bara en lektion.

Nej, nu ska jag nog plugga lite. Får se om det går utan att bli alltför mycket störd av ljudnivån här omkring. Allum är det bästa köpcentret i Göteborg enligt nån undersökning. Hur det har gått till, är och förblir en gåta för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0