flytta?

Gick ner till stan idag innan jobbet och köpte mig ett par jeans på karltex i haga. Svarta, med en lite högre midja. Testade även ett par likadana fast i låg modell. Ångrar nästan att jag inte köpte dom. Som vanligt har jag en jävla beslutsångest just nu. Regnade gjorde det också medan jag sprang mellan affärerna i mina svarta tygskor. Önskar nästan att jag inhandlat ett par vinterskor, åtminstonde fler raggsockar. Nu sitter jag här med krull i håret också pga regnet. Tjusigt.

Sam och jag har precis pratat om att kanske flytta in i hans äldsta systers hus som ligger i munkebäck. Hon ska nämligen flytta ihop med sin pojkvän och ska hyra ut den i andra hand i några år. Tror det är en 3a, stort kök, badkar osv. Jag är sjukt sugen på detta måste jag säga. Att ha den tills vi hittar något annat! Men då måste vi skaffa oss en till som kan flytta in med oss eftersom hyran är mer än vad vi har råd med.. 

Du kanske har lust att flytta in med oss? *blinkblink*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0