Glasgow, bokat och klart!

Idag innan jobbet gick jag en sväng på stan för att kolla lite kläder. Köpte mig ett linne och en tröja på weekday. Hittade även en jacka på H&M, men den var en ren besvikelse när den kom på. Stor och pluffsig osv. Lite synd, för den var snygg. Gick även förväntasfullt till topshop för att köpa den svarta tröjan, med helknäppe längs ryggen (som jag visat tidigare), men givetvis hade dom den inte. Den finns på topshop i England, och den kanske inte ens kommer hit. Fook..

Jag och Sam bestämde oss för att fira vår 2-årsdag i London när vi var där sist. Men flygbiljetterna för oss två t&t skulle gå på 3000 kr med ryanair, vilket kändes en aning onödigt när vi vet att det går att få flygbiljetter för hälften. Då kom Sam med den geniala idén att åka till Scotland istället. Så den 8:e februari bär det av till Glasgow! Känns inte helt fel med en resa på 3 nätter för 1500 kr per person. Ska blir riktigt kul!




Oasis - Stop crying your heart out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0