Hur lyckas jag?

Okej, jag har just bevisat att det inte finns någon som helst bakmänniska i mig. Inte ens när det bara är att tillsätta vatten till en färdig pulversmet, kan jag göra det rätt. Min citronkaka gick av mitt itu i princip, när jag vände den upp och ner. Och då hade jag smort formen, använt ströbröd och väntat en lång stund efter att jag tagit ut den från ugnen. Jag följde anvisningarna på pricken!

Men jag lyckades på nått sätt rädda en bit av den iallfall, och det ska säljas imån i personalrummet. Kronorna vi får in går nämligen till klassresan, om den nu lyckas sälja.

Hur i helvete kan man misslyckas med en sån här kaka? HUR?

Från och med nu föredrar jag helt enkelt att äta, än att göra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0