Skitschema och sesamkakor.

Idag har jag fått veta att vårat schema suger kuk denna terminen. Vi går 8-16.00 i princip varje jävla dag. Jag KOKAR! Har nog aldrig i hela mitt liv haft ett så kasst schema, och det är ju denna terminen man vill och t.o.m SKA ha ett bra schema! Iallfall teaterlinjen. Man såg ju knappt till teatertreorna förra året för att det inte fanns något att göra. Men givetvis så har dom lagt fler kurser den sista terminen nu. Jävla idioter.

Iallfall.. I dag efter skolan var jag en sväng på stan. Kollade in rean på NK och såg en mycket söt blus, svart osv på Oasis. Jag köpte den inte. Jag såg även 2 söta tröjor på topshop. En blå blusaktig sak och en brunvit-randig t-shit med guldknappar. Jag köpte inte dom heller. Jävla beslutsångest! Såg även min blåa tröja jag köpte i London hänga där, i massa exemplar. Jag trodde den tröjan var en utgående vara när jag köpte den, men tydligen hade den inte ens kommit hit.. Well, ska bege mig till stan imån igen för att fundera närmare på om jag ska köpa de plaggen jag såg.

Från det ena till det andra...

Har kommit på att jag ÄLSKAR sesamkakor. Jag vet fan inte varför, men sen jag köpte en häromdagen på Maxi har jag köpt hur många som helst efter det. Jag vet inte vad det är med dom, för jag kan inte riktigt fatta varför jag tycker om dom. Men jag gör det helt enkelt..

Nu ska rummet städas. Måste även ladda ner "boten Anna", en hiphop-låt och en Lena Ph låt, till min reklamjingel. Trodde aldrig jag skulle behöva förgifta min lilla älskling med sån skit.

Kasabian - The doberman


Kommentarer
Postat av: thegoodman

tummen ner för piss scheman.

2008-01-11 @ 04:46:11
URL: http://thegoodman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0