Statist, ja visst.

Ja, idag var jag och min klass + en jävla massa andra, statister till nån serie som ska sändas på svt1 nästa år. Så vi stod och skaka rumpan från 11-19.00 idag i princip. Det skulle nämligen filmas på en klubb. Det var väll lite halvkul så. Men man kände sig sjukt löjlig då man stod och skulle dansa seriöst, och ofta utan musik dessutom. Men nu vet man hur det går till på en inspelning iallfall. Jag själv lärde mig ett och annat. Trodde man hade flera kameror till samma tagning som filmade i olika vinklar, och inte en kamera med en jävla massa omtagningar för att få närbilder osv.. Hela grejen tog dock lite för lång tid och mina fötter värkte eftersom jag hade stövlar med klack på mig, vilket jag aldrig har. Men det blir iallfall några kronor mer till prag-resan med folk från klassen i maj.

Kanske man kommer med i bild?

Kommentarer
Postat av: Emelie

ahaaa, så härligt att du äntligen fattat att det är dig jag skriver om sandra. såå...ska vi prata i skolan nu då?

2008-01-16 @ 17:35:54
Postat av: Patrik Glimberg

haha jo, javet, vi hade ju en del fester som skulle filmas när vi gjorde ciao bella, fyfan va dumt de kändes när man stod å dansa, eller om man skulle sitta å digga musik i en ipod. menmen, de blir ju bra tillslut, allt man vill ha e ju lite rörelse :P

2008-01-16 @ 23:17:38
URL: http://patrikg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0