"Stureplanifiera" göteborg...

Är det någon mer än jag som läst punktse idag? HAHAHA!

Vad är det för jävla skit dom har öppnat på avenyn? Vem fan bryr sig om stureplan? Kan någon tala om för mig vad det är som är så är jävla intressant med stureplan och folket som hänger där? Seriöst, jag fattar det fan inte! 
Nu kommer ju givetvis alla dessa fräcka människor som inget hällre vill än att hänga på stureplan på riktigt, hänga på denna nya helt otroligt schyssta klubb. Men då får vi ju iallfall hoppas på att alla dessa stureplanswannabes samlas där så dom slipper förgifta resten av göteborgs uteställen.

Ett ställe som ska locka till sig alla sorts människor. "Modeintresserade, musikintresserade, BRATS självklart......" JAG DÖR!

Jag vet fan inte om jag ska skratta eller gråta...


Kommentarer
Postat av: W

Om det är någon som har dålig smak så är det väl ändå DU! Haha, titta bara på vad du själv gnäller om. Det är väl kanon bra att det äntligen öppnas en klubb där lite vanligt folk kan sitta istället för OASIS-nördar o lyssna på "Åh vi ska dricka öl o äta chilinötter"..sheet tjejjen tagga ner!

2008-01-14 @ 22:37:38
Postat av: W

Om det är någon som har dålig smak så är det väl ändå DU! Haha, titta bara på vad du själv gnäller om. Det är väl kanon bra att det äntligen öppnas en klubb där lite vanligt folk kan sitta istället för OASIS-nördar o lyssna på "Åh vi ska dricka öl o äta chilinötter"..sheet tjejjen tagga ner!

2008-01-14 @ 22:37:57
Postat av: Anonym

hoppas inte stureplansprofilerna kommer till gbg istället:/

2008-01-15 @ 20:35:37
URL: http://MATULD.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0