Sömnproblem?

Har säkert nämnt det förut, men jag måste ha någon form av sömnproblem...

Har jätte svårt för att somna på kvällarna. Om jag inte råkar vara trött, vilket jag oftast inte är när jag ska sova. Det kan ta upp till 3 timmar innan jag somnar. Kan dels bero på att min hjärna går i högvarv på kvällen... Imorse är ett annat exempel. Var sjukt trött när jag väcktes av Sams alarm, två timmar innan jag skulle gå upp. Kunde knappt öppna ögonen. Men sen var mitt huvud klarvaket! Minsta lilla ljud gjorde mig irriterad och jag kunde inte somna. När somnade jag? 10 jävla minuter innan jag skulle gå upp (precis som det brukar vara). Skitjobbigt. Så nu ser jag väll ut som en liten asiat också, som jag brukar göra när jag inte sovit mer än 4 timmar..


Nåväl.


Lite smått irriterande. Tänkte visa tatueringen jag skall göra i nacken, har tagit skriften från en hemsida. Men det går inte att lägga upp den... Tror den kan bli tjusig. Jag tänkte göra den för mer än ett årsedan men det har inte blivit så. Men nu ska den fanimej bli av! Inte just nu, men om en månad. Ungefär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0