Stockholm.

Den 17 augusti åker jag och Sara till Stockholm för en liten shoppingsemester. Inget är beställt ännu, men bestämt. Ska bli riktigt trevligt. Frågan är bara vart man ska bo och vart man ska gå för att hitta alla mysiga affärer och trevliga pubar... Några förslag kanske?

Strosade runt i stan lite innan jobbet idag. I en massa inredningbutiker. Upptäckte av förtjusning att plåtburkarna jag tänkt beställa från nätet fanns att köpa på "iems" eller var det heter. Billigare dessutom. Ju billigare ju bättre, givetvis.

Nu ska jag återgå till mina cv:n. Tänkte för en gång skull skriva ut dom och för hoppningsvis få iväg dom nån dag. Har haft dom klara sedan en månad tillbaka, men längre än så har jag inte kommit. I en butik jag tänkt söka jobb i har jag inte ens varit inne i. Men utifrån ser det så jävla trevligt ut där inne. Och jag antar att det stämmer. Möbler, saker till hemmet osv. Hur kan det inte vara det?  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0