Blommiga serviser.

Ja, jag har blivit lite smått förälskad i sådana. Kan vara efter att jag såg den där i Kiel. Sitter och letar förfullt efter fina Te och Kaffeserviser på tradera, auktionskompaniet, blocket och andra sidor. Kommer säkert bli en sådan som samlar på serviser och har hela hemmet fullt. Har dock märkt att jag är lika kräsen med sådant som med kläder...

Förut idag på jobbet kom det fram en liten nisse på kanske 9 år och började dansa och sjunga "du är så sexig.." osv, till mig... VA??  Kan tänka mig att kompisen några meter bort var en bidragande faktor till den händelsen... Men ändå, sjukt.

Har börjat göra det till en vana att gå till och från jobbet. Åtminstonde en väg. Har iofs bara gjort det en gång på senare tid. Men ikväll börjar det på allvar. Den timmen det tar att gå får kompensera dagens 7-timmars sittande på jobbet. 7 timmar, stört mycket. Pain in the ass, bokstavligt talat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0