Examens tid.

I fredags var det några vänner som tog studenten. Tillbringade dagen på Porthällas utspring för att gratta Hoier och Isabelle. Kunde tyvärr inte närvara vid deras mottagningar eftersom Sara tog studenten samma dag. Efter blommor och gratulationer i hettan drog jag iallfall vidare till Saras mottagning för att äta god mat och ha det trevligt. Det verkade som om hon uppskattade mina presenter, känns bra. När det lutade sig mot kvällen drog vi till staden för att gå på hennes studentfest där hennes klasskompisar och en massa andra befann sig. Första gången jag satte min fot inne på "parkan" och det kommer nog bli den sista då min studentfest håller hus där. Snoppdyrt och jag kan tänka mig att det hänger en jävla massa nötter där vanligtvis. 

En väldigt trevlig dag, förrutom att nån nisse trampade sönder min tå på dansgolvet. 

Igår var jag och Sam på bio. Vi såg Flyga Drake. En väldigt bra, men sorglig film. Rekomenderar den! Fick även syn på något inne i salongen som gjorde mig väldigt glad. Nästlängstupp satt det en kille i 15-årsåldern, mellan sina två föräldrar. Jag vet inte, men jag tror inte det är särskilt ofta en kille i den åldern går på bio med sina föräldrar.

Slutar jobba om två timmar. Tänkte bege mig till maxi sen för att hälsa på Sara och inhandla diverse saker till studenten.

På ons är det MIN tur!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0