För jag har tagit studeenteeeeen, fy fan vad jag är bra!

Så fort jag hör den meningen tänker jag på Sannah i Heja Björn, i det avsnittet när Henrik gjort hemmagjord öl. Klockrent avsnitt!

Nåväl. I onsdags tog jag alltså studenten. En dag innehållande champagnefrukost, fotografering, avslut med lärarna, lunch med alla studenter, utspring till My Generation, flakåkning, mottagning och studentfest!

En underbar dag och jag hade så jävla kul! Speciellt på flaket, hade åkt i flera timmar om det gått. I present fick jag en massa glas (bl.a. dom med färgade fötter som jag önskat mig) i både shot och champagneglas, koppar, pengar, presentkort och en massa annat. Tyvärr blev inte studentfesten som jag hade hoppats på av olika anledningar, men förrutom det så var dagen sjukt bra!

Nu är jag alltså fri. Det är nu jag ska börja mitt nya liv, enligt vad jag försökt intala mig själv i ett antal månader nu. Det är nu jag ska börja träna (har haft det som bortföklaring, att jag gått i skolan) söka nytt jobb osv. Får se hur det blir med den saken. Tror inte jag fattat ännu att jag aldrig mer behöver gå i skolan om jag inte själv vill det. Att jag faktiskt tagit studenten. Jag borde vara mer glad än vad jag är. Men skönt ska det iallafall bli när jag väl inser det.


Kommentarer
Postat av: zlatan

Hahaha byt bild då. Sluta äckla oss! Patetiska mother fucker!

2008-06-08 @ 19:06:19
Postat av: Anonym

Haha, jadu "Zlatan"... Kommer kanske inte från rätt käft, eller vad säger du Emelie?

2008-06-09 @ 10:13:17
URL: http://unoconcet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0