Seg lördag.

En man från ett behandlingshem någonstans i Partille har rymt, och besökte mig här på infon för en stund sedan. Innan jag visste att han hade rymt. Så nu ska jag sitta och hålla utkik efter honom ifall han kommer tillbaka, och då ringa polisen.

Varför ska allt sånt hända när jag sitter här? Smågluttar som dansar, slagsmål, spyor, brandlarm, gamlingar som trillar, idioter till morsor som inte vet hur man plockar undan efter sig osvosv...

De sensaste dagarna har jag införskaffat:
En kjol från topshop
En sjal från MQ
Blommiga skor från Indiska
En randig tröja från Monki - Dvs, mitt försök till att inte handla där har misslyckats. Halva garderoben består av monkikläder och jag vill inte vara någon trendig liten monkigirl med hög tofs, chinos och töntbrillor, så som varannan kotte går klädd just nu. Men dom har en del snyggt, går inte att förneka...

Fick även en parfym av Sam igår, den jag luktat på i ett antal månader nu. Himla snällt!

So long.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0