Gretas.

I torsdags var jag och Sam på bio bl.a. för att fira hans födelsedag. Vi såg "across the universe", en film baserad på Beatleslåtar. Filmen var faktiskt jätte bra, trotts att jag inte är så mycket för musikaler. Men det kändes som om dom drog ut på filmen lite för att få med vissa låtar, vilket var ganska onödigt. Danserna hade dom också kunnat skippa. Men förövrigt var den kanon.

Fredagskvällen spenderades på Gretas med Sara och några klasskompisar till henne. Jag hade skitkul, även om det var kass musik som hiphop och schlager osv. Billigt var det ju inte direkt heller. Det blev iallfall mycket dans, men man kände sig rätt kass när man stod bredvid bögen som kunde dansa på riktigt. Jag vet inte, men jag tror jag kommer gå dit en del framöver. Stället kändes inte så "påklistrat". Och jag beundrar verkligen dom som går dit och vågar vara sig själva. Som bögen som dansade en riktig showdans på scenen utan att skämmas. Folk hade kul helt enkelt och det var skönt att slippa alla äckliga svin och dessa putläppande tjejer som kör strippdans utan stång, har ena handen i håret och ser ut som om dom är påväg till att få orgasm.

Lite lustigt att tjejen som tänkte ge mig stryk för runt 3 årsen också var där. Kan sammanfatta den händelsen med att jag och några vänner var på en fest i kungsbacka och trodde denna tjej var en kille (Såg ut som en, klädde sig som en, en riktig Det alltså) och det blev tjafs mellan henne och en bekant. Eftersom jag har svårt att se på när det gäller sånt tog jag så småningom över och jag råkade kläcka ur mig saker som "Han tänker fan kyssa henne" osv. Vi stod och tjabblade och jag undrade vad killen hade för problem. Därefter rök kavajen av, ärmarna på skjortan kavlades upp och hon putta in mig i grannens dörr. Jag gjorde också debut på movet som alltid funkar på folk som är kortare än en själv. Men jag slapp iallfall smäll då Anton kom och drog bort henne. När vi gått från festen fick vi veta att det inte var en kille, och jag fick skämmas eftersom jag fattade varför hon blivit så upprörd. Dagen därpå fick jag också veta att hon fått åka ambulans till sjukan för att hon blivit knäpp och ville ta livet av sig osv. Jag antar att det var en jobbig tid i hennes liv och att hon inte riktigt hade kunnat acceptera att hon var lesbisk osv.  

Men i fredags verkade hon må bra.
 

Kommentarer
Postat av: L

Synd att du inte fick stryk.....

2008-03-07 @ 20:50:54
Postat av: Anonym

Svar till "L": Ja, ibland önskar jag nästan att jag fått det..
Men du kanske kan göra så att min önskan uppfylls?

2008-03-07 @ 23:28:17
URL: http://unoconcet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0