"Ha det bäst, flodhäst"

Den meningen fick jag höra i 5 minuter då ett gäng dagisbarn skulle säga hejdå till sin fröken vid nisse. Tänk vad barn kan ha roligt.

Idag var det inte bara strålande sol ute, det var dessutom INTE speciellt kallt! Helt underbart. Kändes som om våren smög sig fram lite. Iallfall fram tills jag satte mig på jobbet. Nu är det säkert svinkallt ute. 

Totalt meningslöst att åka till skolan i morse. Jag var ledig (vilket jag även är imån och på fredag) men tänkte ändå åka dit för att fixa lite med min ljudgrej som ska vara klar nästa vecka. Jag la in skiten på datan, klippte lite, och sen gick därifrån. Det hela tog ca 5 minuter. Hade iofs kunnat stanna lite längre men började jobba tidigt idag.



Hittade denna klänning nyss på asos hemsida. Den ULTIMATA balklänningen. Om man tar bort skärpet förstås. En svart, mycket enkel och perfekt modell. Ett annat skärp så,   M m mmm!
 

image133


Återigen beslutsångest.

Kommentarer
Postat av: Soroor

Det är ju svårt? Tror inte det.
Men du. Kommer du på teatern?

2008-03-05 @ 17:11:20
URL: http://soroor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0