Livet leker..

Ledig från skolan idag, skönt!

Efter det senaste sykursmötet igår känner jag att klänningen kommer gå åt helvete. Är inte direkt klar och det är bara tre gånger kvar. Överdelen ser förjävlig ut, och visst vill man inte ha på sig något som ser förjävligt ut. Just nu väntar jag på nått slags mirakel, för med mina sykunskaper och noll tålamod kommer det garanterat sluta med att den hängs in i garderoben och förblir oanvänd. Förmodligen kommer det att alltså sluta med att jag köper mig en klänning, eventuellt den billiga saken från asos som jag visade häromveckan.

Kom precis från staden efter en titt inne på topshop. Självklart fanns inte linnet jag vill ha utan det blir till att beställa från hemsidan. Var även inne på NK och kollade om klänningen från glasgow fanns inne på coast. Självklart inte.

Ja, just nu är jag helt inställd på att köpa en klänning.

Lite smått frustrerad. Det beror antagligen på huvudvärk och haglet som öste ner på mig vid chalmers. Plus att jag måste fylla i massa papper här på jobbet som inte Ulrika hann med igår.

So long.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0