Maskerad hos Maria.

Ja, igår var jag och några från klassen hos Maria på maskerad. Det tog en stund att åka dit eftersom hon bor ute i ingenstans, men även det har sin charm. Vi käkade paj och pastasallad och givetvis en massa onyttigheter. Under kvällens gång spelade vi ölspelet, tjötade osv. Vi intog även hennes vardagsrums golv för lite dans och några minuters twister. Zaza måste varit high on life eller något. Helt vild var hon iallafall. Hennes skämt var väll i samma klass som dom brukar, men igår var hon fanimej hilarious. En jätte trevlig kväll måste jag säga! Den hade nog kunnat vara ännu trevligare för min del om inte huvudet mitt värkt så inihelvete.


Sen fick jag även höra en jävligt tragisk nyhet som gnagde i mitt huvud... Vem fan dödar ett barn? En del människor förtjänar fanimej att brinna i helvetet... 


Well, bilder kommer senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0