Morgonstund har guld i mund.

Det var helt underbart att gå ut i morse. Trotts att ögonen var i hälften av dess normala storlek och pannväcken röda, var det jätte härligt med sol.

Sitter på jobbet och har allmänt tråkigt. Dricker en "brämhults-smootie" som förövrigt smakar skit. Tog fel i hyllan och fick en lite lätt chock när jag tog första klunken. Men har jag betalat 20 kr för den så ska den fanimej ner.  

Melodifestivalen. Ja, den kollade jag på igår kväll. Blev lite smått rädd när transvestiten/katten vann. Hon ser verkligen helt förfärlig ut. Då menar jag inte bara klänningen. Måste människan strama åt ansiktet så inihelvete mycket? Är det så farligt att åldras? Ja, låten var ju ingen höjdare heller..

Bio lite senare idag med lillasystern. "Spiderwick" blir det denna gången. Funderar på att springa in på topshop och köpa diverese saker innan, om jag hinner. 

Måste nog börja på självbiografin på min karaktär "Magdalena" till teater nu. Som förövrigt är som jag, enligt Soroor. Hur jag ska tolka det vet jag inte.


Kasabajan - Stuntman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0