yhsa

Igår besökte jag och Sara simhallen för första gången på över 1 år. Iallfall för min del, så vi gjorde en liten smygstart på 1000 meter.  Att kroppen min var otränad kände jag ganska så direkt, men otroligt nog har jag ingen träningsverk idag.

Träningen var nog dock förgäves eftersom jag frossade i mig godsaker igår. Näst sista dagen fram till september då jag fick käka hur mycket skit jag ville innan mitt och Sams nyttigehetschema börjar, så jag passade på. Schema är väll fel ord egentligen, det är snarare några regler vi ska följa. Inte äta skräpmat, börja träna osv. Poengen med detta är inte att gå ner i vikt, bli smal, bara äta nyttigt och börja hårdträna. För trotts att jag har lite hull här och var och är otränad, är jag inte i behov av att göra en extreme makeover. Poengen är att dra ner på de onödiga grejerna som godis osv. Vilket också blir en aning svårt eftersom jag är sockerberoende.

Det blev en lugn helg denna helgen. Mest mys framför tvn. Love it.

Dom har redan börjat köra schlagerskivan idag nånstans inne på Allum. Precis som dom alltid gör under melodifestivalsperioden. För tillfället är det Linda Bengt....... FOOK!  Jaja, vad som helst är väll bättre än den där serbiska flatan som vann förra året...

Stereophonics - Have a nice day

Kommentarer
Postat av: Own it

Kolla här då, gnällapan själv. Du tror inte det finns något litet litet posititvt i din bittra tillvaro. Häng dig då

2008-03-10 @ 15:30:05
Postat av: Anonym

Svar: Jo absolut! Dock inte schlager. Men shit, fattar du inte att det är så jävla uppenbart att det är du? Du är ju pinsam...

2008-03-10 @ 20:34:32
URL: http://unoconcet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0