Prag 08 + slutproduktion.

Prag, sjukt lyckat!

Min panik över att vi bodde i prag10 var helt förgäves då det visade sig att det tog en kvart att gå till huvudgatan. Detta upptäckte vi dock tredje dagen. Hotellet var helt okej, gatorna mysiga och maten helt underbar! Inte gjorde priset det sämre heller då en stor potion pasta, pizza etc gick på runt 40 kr. Kvällarna tillbringades på strippklubb och klubbar och det dansades utav bara fan. Shoppingen var inte direkt någon höjdare och tjeckier kan vara ett av de otrevligaste människorna jag stött på, men förrutom det fanns det inte mycket negativt.  

En stad jag förmodligen åker tillbaka till. Skulle gärna spenderat lite mer tid på gamla torget som var en av dom mysigaste platserna jag varit på. Hade även gärna gjort lite kulturella grejer då vi inte gjorde något alls. Är också rätt chockad över mitt låga alkoholintag under resan. Funderar ibland på att skita i alkohol överhuvudtaget eftersom jag bara irriterar mig på fulla människor och att det har en sån stor inverkan på människors liv (kommer givetvis inte att hända eftersom parkhäng med bra musik och god öl i sommarvärmen är något av det trevligaste som finns).

Bilder kommer senare.

Sen har vi precis gjort klart vår slutproduktion. Blandade känslor kring den. Pjäsen var sjukt tråkig, fyra roliga roller och resten var skit. Hade inte dans och slagverkarna varit med hade det blivit värdelöst. Men resultatet blev helt okej. Skönt att det är över!  Sen har vi då en person i gruppen som förstör stämningen totalt. Bara att titta på henne får en att vilja slå skiten ur henne. Ne, lilla flicka. Det är inte lätt när det är svårt. Jag gör precis som resten av klassen, tycker synd om henne. Kan inte vara lätt att ha självinsiktsproblem.  

So long.


Kommentarer
Postat av: Anonym

men du gris ansikte- andas ut!

2008-05-11 @ 11:14:25
URL: http://sensuality.blogg.se
Postat av: Matilda

Jag blev faktiskt positivt överaskad av pjäsen, med tanke på omständigheterna. Bra jobbat Sandra!:D

2008-05-11 @ 13:18:16
Postat av: Anonym

Svar Matilda: Haha ja, jag med faktiskt. Innan prag såg det inte alls lovande ut. Men jag instämmer, det gick helt okej med tanke på omständigheterna :)

2008-05-11 @ 13:40:03
URL: http://unoconcet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0