Live forever.

Återigen, sorry för den dåliga uppdateringen..

Igår blev det av, min tatuering. Efter ungefär.. tre års tjat, osv. Var inte alls så sjukt farligt som jag hade trott. Blev faktiskt förvånad över att det inte gjorde mer ont än vad det gjorde. Den blev fin iallafall. Enkel, stilren. Nu efteråt tycker jag dock att den ser lite mesig ut. Speciellt om man jämför med Malins, som tatuerade sig idag, och hur den ser ut. Sen är den även lite långt ner. Hade velat ha den ca en cm högre upp. Nivet, gränsen mellan rygg och nacke, jag hade velat ha den en cm ovanför gränsen. Nu är den en cm under. Svårt att förklara, ni får se själva om några dagar. MEN, inte går det att gnälla över det nu! Jag är nöjd.  

Har redan börjat planera mina nästa. Funderar på att göra "Strawberry fields forever" och någon jordgubbsplanta längs varden och foten. Skall nog även utveckla min nuvarande.

Nu ska jag göra mig en nattmacka och dricka lite kvällste. Och buda på mina jodphurs jag ska vinna på tradera.

Ciao.
 

Kommentarer
Postat av: E.

var det på ryggkotorna så har du väldigt hög smärtgräns om det inte gjorde ont?

Vad blev det för motiv?

good luck with that, btw vi har fått upp chinosen nu! ;)

2008-11-20 @ 09:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0