Time keeps rolling by.

Nu är jag mer inne än någonsin på att sticka till London. Speciellt nu efter att ha pratat med andra trevliga människor som flyttat/ska flytta dit! Jag får lite gåshud bara av att tänka på det. På staden, naturen, kulturen, folket, allt! Det kommer verkligen bli av den här gången.
 
Jag har insett att det är bättre att åka dit ensam. Detta har varit på tal, länge. Men folk velar. Velar hit, velar dit. Mycket snack, liten verkstad. Tiden går, men jag står stilla. Så det kanske är bättre att åka dit ensam. Eller med någon som verkligen vill dit, på riktigt. Så det var ju en himla tur att Malin på jobbet tipsade mig om en väldigt bra hemsida, där folk faktiskt gör verklighet av det.

Det kommer bli så jävla underbart.








Bilder från min och Sams resa dit förra året. Hyde park, jag med egenklippt lugg med nagelsax och ett inte fullt så glamouröst resultat efter några öl..

Det är mina drömmars stad. Det är det. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Andrea

Du, precis så jävla underbart kommer det bli! Men jag tror du gör rätt i att åka själv. För rätt uppenbart är det inte så svårt att lära känna nya människor=)Har du någon mailadress by the way?

2008-11-24 @ 20:59:43
URL: http://andreao.blogg.se/
Postat av: Therese

det låter väldigt bra tycker jag, det är så skönt när man verkligen bestämt sig.



jag tror, eller rättaresagt är säker på att jag också vill dit, gärna så snart som möjlig, handlar bara om pengar för min del, startbudget osv innan man hittar boende, kanske jobb osv. men det hade varit så sjukt jävla kul

2008-11-24 @ 21:14:48
URL: http://isisohisis.blogspot.com/
Postat av: Anna

Så du ska åka till London nu ändå?! När tror du det blir av? Det är i alla fall så värt det... Tycker verkligen du ska åka och jag lovar dig att lära dig göra tårta innan du åker. Så hur blir det med er lägenhet då?

2008-11-24 @ 21:19:12
URL: http://wannas.webblogg.se/
Postat av: Karin

Vad kul att du slår slag i saken!:) Btw första bilden var jätte fin:)

2008-11-24 @ 22:02:33
Postat av: Sandra

Svar Karin: Ja :) Tack! Vi hade verklinge jättetur den dagen. Var mulet hela dagen i princip, men när vi kom in i hyde park så blev det soligt och fint!

2008-11-27 @ 18:34:01
URL: http://unoconcet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0