Skitväder.

Sitter på Allum. Klockan är tre och det är redan mörkt. Helt sjukt. Hann inte stryka innan jag kom hit, eller att titta mig i spegeln. Kan tänka mig att jag ser lite smått lustig ut nu.

Har varit iväg hela morgonen med Sam och pappa. Var på Ikea och köpte ytterligare ben till tv-möblen (som sen visade sig vara trasiga), ett billigt tillfälligt soffbord, och lite annat. Det känns inte helt okej att köpa halvdana saker kan jag säga. Kökslampan vi hittade på Bauhaus exempelvis. Helt okej, men absolut inte skitfin. Pengar i sjön så att säga, eftersom den så småningom kommer bytas ut.

Nåväl. Ikväll får jag besök. Andrea ska kolla in nya hemmet, trotts att det ser ut som fan just nu. Men innan hon kommer ska jag städa nått så inåthelvete. På en kvart... Får se hur långt jag kommer.

Och ja, inflyttningsfesten ska ske, om ett tag. Men det får bli när det är lite mer färdigt. Just nu ser det inte klokt ut. Men den kommer, kära mates.

Just det, har tappat bort min pinkod. Igen. Så det är därför jag inte varit nårbar sen igår kväll..

Nu ska jag uppdatera mig på alla möjliga sätt när det gäller internet. Bloggar, tradera, klädhemsidor osv.

Ciao.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hatar att det blir mörkt. Jag luras hela tiden av det och tror att klockan är tre timmar mer eller ngt... Inflyttningsfest låter toppen, jag har redan bjudit in mig själv!!! Bara så att du vet det...



Jag ska åka men är rädd att folk glömmer mig skulle va hemskt. Jaja det är bara 6 månader. Inte alls lång tid eller hur!?!?!? =P

2008-11-09 @ 00:41:27
URL: http://wannas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0