Bulldags.

Just nu bakar pressbyrån kanelbullar för fullt. Eller ja, värmer dom i ugnen rättare sagt. Lukten når ända ut hit till informationen och det luktar ljuvligt. Funderar på att gå iväg och köpa en faktiskt. Igår var det ju kanelbullens dag. Brukar aldrig äta bullar på kanelbullens dag. Eller våfflor på våffeldagen. Åt alltså ingen kanelbulle igår. Så därför ska jag unna mig en idag..

Va fan, vadå "unna"? Äter alltid bullar om jag vill ha en bulle. Likaså godis, chips, fisbollar osv. Det är inte direkt så att jag följer någon diet och "unnar mig" något gott.

Nåväl. 

Jag kom förresten på vad den slags möbel jag vill ha i hallen heter. Telefonbänk! En sådan vill jag ha. Passar perfekt att ha framför ena köksdörren och så kan man ha mössor och sådant i lådorna. Och en telefon om man nu vill det. Inte för att vi planerar att ha någon hemtelefon. Kanske bara för sakens skull eftersom Sam har världens snyggaste plåtskyllt, som man kan ha till.

Sitter och letar efter sådana nu på tradera och blocket. Det är ju jävligt att alla finns åthelvete långt borta.. 
   

Kommentarer
Postat av: Therese

jasså va synd för det var väldigt bra:) men kommer nog fler tillfällen.



Jag tror inte ens jag har beställt över internet någongång så ja.. det återstår att se. Är ju inte så haj på det här med betala med kort som sagt:p hoppas på det bästa!

2008-10-05 @ 14:29:00
URL: http://isisohisis.blogspot.com/
Postat av: Lisa

gott med bullar :D

2008-10-05 @ 20:58:04
URL: http://wlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0