Gårdagen.

Ja, igår gick jag upp tididare än vad jag någonsin gjort sen jag slutade gymnasiet (om man bortser från den gången jag inte kunde somna om efter halv tre), iallafall vad jag kan minnas. Nämligen klockan sju! Det lustiga är att jag var piggare då, än vad jag brukar vara om jag sover längre, och fler timmar. Igår blev det bara fem timmars sömn. Det är lite småkonstigt... Nåväl. Anledningen till att jag gick upp så tidigt var för att vi skulle storstäda i vårt lilla rum bakom infodisken på jobbet. Det har aldrig storstädats där kan jag tala om! Fy fan vad äckligt det var och jag fick lite smått kväljningar där det var som värst. Alltså i hörnen där igen kommer åt eller bryr sig om. Jaja, nu kan Ulrika vara där inne utan att få allergichock iallafall.

Efter städningen åkte jag in till stan för att senare möta upp Sara. Vi åkte till Jazzhuset för att bli sminkade av två tjejer som utbildar sig till makeupartister. Josefine, tjejen som sminkade mig fick tema vår på fantasisminkningen och sminkade mig med fjädrar och blommor. Sara hade tema höst. Dom var skitduktiga! Dock såg det mycket bättre ut i verkligenheten än på bild. Sen fick vi varsin utgångssminkning också. Sara skulle ut, så det var ju passande. Jag åkte däremot direkt till lägenheten och började riva färg på badrumsväggen... 
    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0