Tapetångest.

Har återigen spenderat ett par timmar med att försöka hitta en tapet till fondväggen. Utan resultat denna gången också. Var på tre olika ställen, inte en enda som kändes klockren. Kan bero på att jag jämför dom med Ralph Lauren-tapeten vi hittade för några månader sedan på engelska tapetmagasinet. Den snyggaste tapeten jag någonsin sett. Men hur mycket jag än vill ha den tänker jag inte lägga tretusen kr för en rulle tapet. Så jag får leta vidare helt enkelt.

Vart fan kan man hitta schysta tapeter? Med mörk bakgrund och stora blommor/mönster i andra färger..

Det här med tapeter är jävligt svårt kan jag tala om. För mig iallafall. Det beror på min extrema beslutsångest. Helst av allt hade jag velat kolla igenom varenda tapetbok som finns i alla affärer. Men det har jag varken tid eller ork till. Men jag vill ju ha den snyggaste, den bästa! Och jag tänker alltid på hur mycket snyggt jag måste gå miste om som finns i alla böcker. För säkerligen missar jag många. Men det kanske är lika bra, eftersom jag då hade fått ännu mer beslutsångest. Det varit så sjukt skönt med en tapetshop på nätet. Med massvis av snygga tapeter.

Ska se om jag kan hitta en sådan.
  

Kommentarer
Postat av: christine

haha, fattar vad du menar med det där om tapeter! Jag jobbar på colorama å det finns så mkt att man blir tokig. Vet man inte exakt vad man ska ha är det omöjligt

2008-10-02 @ 18:52:00
Postat av: Sandra

Svar Christine: Haha ja, det är verkligen skitjobbigt! Colorama, där har jag inte varit ännu. Kanske borde ta en sväng dit också.. Finns det något fint där tycker du?

2008-10-02 @ 21:28:43
URL: http://unoconcet.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det finns jättemycket fint! Fast ja kan ju inte garantera att du hittar det du letar efter, men det är ju värt ett försök;)

2008-10-03 @ 08:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0