Jävla fjanterier.

Det är en sak jag kom och tänka på igår. När jag för första gången på väldigt länge besökte BBs blogg. Jag brukar bli smått irriterad och tycker mest hennes blogg är patetisk eftersom hennes lilla spel är så jävla genomskynligt. Men igår tog jag mig en titt. Väl där, när jag skulle kommentera ett inlägg, så såg jag att det var så jävla mycket anonyma kommentarer.

Va fan? Är folk så inihelvete fega och inte vågar lämna ut sig själva? Vad fan är grejen med att vara anonym? 

Visst. Jag har också varit anonym. Men bara i dom fallen där det är så jävla uppenbart att det är jag som skriver, då jag inte ens behöver skriva att det är jag. I Emelie HPs blogg exempelvis, på den tiden då vi hade våra små catfights. 

Men hon är fan den enda.

Jag tycker bara det är så jävla löjligt att folk inte vågar stå för det dom skriver. Visst, det är minst lika töntigt av mig att skriva att BB såg ut som en kärring på den bilden då hon gjort en spray-tan, det är jag fullt medveten om. Men jag tycker det, och jag skrev det och hon får hemskt gärna skriva en kommentar tillbaka..

Nej, om man ska hålla på och fjanta sig på nätet med att vara elak, då ska man fan stå för det. 
     

Kommentarer
Postat av: Sofia

Fan vad bra skrivet. Har inte heller fattat grejen med anonyma kommentarer, själva anonymiteten kan göra mig mer irriterad än vad kommentaren själv säger :P

2008-10-07 @ 16:49:46
URL: http://dagensmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0