Vanilj.


Fikade med Sara, Andrea och Challe förrut. På vanilj. Fan vad stället har gått ner sig. Dyrare och jag fick en äcklig chailatte. Den smakade i princip vatten. Nåväl. Vi pratade strunt och vandrade sedan vidare för att hitta skor, osv. Sen begav dom sig till järntorget för att hämta ut några biljetter och jag så småningom hemåt. Tittade runt lite i stan först, efter möjliga kaffekoppar. Hittade absolut ingenting. 

Nu passar jag Linnea. Till middag lagade jag något av det äckligaste jag någonsin ätit. Lax. Jag älskar lax, verkligen. Brukar kunna göra den helt okej trotts mina brister i köket. Men denna smakade arsel. Kan bero på att jag inte tinade bitarna innan jag la dom i ugnen, jag vet inte. Men dom smakade i klass med den gången då pappa serverade icke färdig lax på grillspett och jag mådde förjävligt efteråt. Ungefär så. Nu sitter den i halsen. Tyvärr. För det är lite småjobbigt. Linnea klagade dock inte.

Nu ska vi baka kladdkaka. Återigen något jag är värdelös på. Att baka. Men sånt slinker ju ner i vilket fall. 
  

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja eller hur!:)

2008-10-08 @ 22:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0