Idrottsrabatten.

Den är inte så dum faktiskt. Idag fick jag och Andrea en chailatte och en te för 25 kr på Espresso House. Inte dåligt det inte! Vi kollade även lite i stan. Köpte en sjukt fin "telåda" som man lägger tepåsar i, på Balders Hage. Andrea fick köpt en jättesöt klänning och ett par fina örhängen. En kort tur i stan, men en trevlig sådan.

Inatt drömde jag för tredje natten i rad att jag var inne i en gigantisk Sistersbutik i nordstan. 3 våningar om inte mer. Tror det hela handlar om att jag hittade en klänning på Sisters på Allum häromdagen. Och de två första nätterna drömde jag att jag letade efter den klänningen i den stora butiken i nordstan. Och igår köpte jag klänningen på riktigt, men kom fram till att jag ville byta storlek när jag kom hem. Och vad drömde jag inatt? Att jag hittade klänningen men ville byta storlek givetvis. Butiken såg likadan ut dessa tre gånger och det jobbade även samma personer. Är inte det sjukt? Det är en snubbe jag tänker speciellt på. En känd sådan tror jag, med långt hår. Spelar trummor kanske... Kan inte komma på vem?

Jaja..

Nu ska jag skriva om en hel lista med returnerade idrottsrabatter på jobbet.. Vad det innebär behöver jag inte riktigt gå in på. Kul är det iallafall inte..
 

Kommentarer
Postat av: sofia

javisst =) jag bor i västmanland, i köping om du vet vart det ligger? mellan västerås och örebro iallafall.

Min syster bor i göteborg så jag är där lite då och då, men inte så ofta. Jag vet inte vart man kan söka riktigt, det är ju så svårt och ändå vill man inte STOR-satsa liksom Haha!

2008-09-09 @ 17:39:30
URL: http://sofiakj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0